Продажі iPhone Apple в Китаї у третьому кварталі 2024 року знизилися на 0,3%, тоді як конкурент Huawei продемонстрував зростання на 42%.
Про це повідомляє Reuters.
Apple вийшла на друге місце з часткою ринку 15,6%, що на 0,5% менше, ніж в 2023 році, в той час, як Huawei посіла третє місце з 15,3%, набравши 4,2%.
Компанія Vivo, яка в основному продає бюджетні телефони, стала лідером з часткою ринку 18,6%.
Такі контрастні показники стали наслідком повернення Huawei у преміум-сегмент минулого року з серією Mate 60, оснащеною чіпом вітчизняного виробництва.
Китайський технологічний гігант кинув виклик позиціям Apple, випустивши на початку цього року свою останню модель Pura 70.
Apple постала перед труднощами в Китаї, в тому числі з обмеженнями на використання iPhone деякими державними установами.
У третьому кварталі частково допоміг новий iPhone 16, який з’явився у продажу 20 вересня. Того ж дня Huawei випустила конкурентний продукт – телефон, що складається втричі.
Загалом продажі смартфонів у Китаї за третій квартал зросли на 3,2% до 68,78 млн одиниць.