У разі висококонкурентного ринку послуг партнерські програми можуть допомогти. Вони виступають у ролі одного з найефективніших інструментів маркетингу. З їхньою допомогою бізнес приваблює нових клієнтів, а вебмайстри – монетизують трафік.

Обсяг пропозицій партнерських програм на ринку України сьогодні не можна назвати досить великим. Так, наприклад, у Польщі та інших сусідніх державах цей обсяг набагато більший. Проте український ринок активно рухається у цьому напрямі. Також у цій статті ми поговоримо про те, що є цією системою, як вибрати найкращі партнерки в Україні, і як на них можна заробити. Цей матеріал буде цікавим маркетологам, а також усім, кого цікавить заробіток на партнерських програмах.

Партнерська програма – що це і за яким принципом вона працює?

Під партнерською програмою прийнято розуміти тип співробітництва між продавцем товару та його розповсюджувачем (партнером). Партнер рекомендує товари та послуги компанії та залучає клієнтів. За це розповсюджувач і отримує винагороду у вигляді грошей чи інших благ.

Принцип роботи партнерської програми

З метою залучення клієнтів розповсюджувач розміщує на своєму ресурсі рекламний матеріал із спеціальним посиланням. Чим більше людей зробить перехід за цим посиланням і здійснить необхідну дію, тим більшою буде винагорода від рекламодавця.

Суть програми полягає у створенні якісного контенту для залучення аудиторії та наявності майданчика з великим трафіком, на якому розміщуватиметься рекламний матеріал.

Види партнерських програм

Існує кілька видів партнерських програм, головна відмінність яких полягає у способі оплати за цільову дію. Так, одні партнерські програми, які платять за реєстрацію, а інші за перегляди чи продаж. Тобто, простіше кажучи, за що партнер чи розповсюджувач отримує гроші.

  1. Cost-per-click – плата за клік. Винагорода розраховується за сумою переходів за реферальним посиланням.
  2. Cost-per-sale – оплата за продаж. Винагорода виплачується у тому випадку, якщо клієнт здійснив покупку.
  3. Cost-per-action – оплата за дію. Винагорода виплачується за кожну цільову дію, вчинену потенційним клієнтом: заповнення реєстраційних форм, скачування файлу, перегляд відео, підписка емайл і т.д.
  4. Cost-per-view – партнерські програми, які платять за перегляди. Рекламодавець виплачує винагороду за кожний перегляд рекламного відеоролика

Деякі компанії з метою залучення більшої кількості клієнтів можуть використовувати кілька способів оплати.
кращі партнерські програми

Кращі партнерські програми Україна 2023

В інтернеті існує величезна кількість партнерських пропозицій, тому новачкам часто буває складно підібрати ту, яка буде надійною та прибутковою. Вибір найбільш вигідної пропозиції залежить, в першу чергу, від того, який саме продукт ви хочете просувати і якому віддаєте перевагу способу оплати. Маркетологи радять обирати партнерські програми України, які збігатимуться з вашими інтересами, оскільки реклама такого продукту виглядатиме на вашому профілі чи сайті найбільш органічно та привабливо.

СРА мережі як спосіб заробітку на партнерських програмах

Існує кілька варіантів отримання прибутку за рахунок просування партнерських посилань і ми розглянемо найпопулярніший через партнерські мережі. Партнерська мережа – це спеціалізований сервіс, який виступає посередником між рекламодавцем та вебмайстром. Завдяки таким майданчикам можна швидко знаходити популярні партнерські програми від магазинів та інших сервісів, які підійдуть за тематикою, умовами та сумою комісій. Такий спосіб заробітку має багато переваг. В першу чергу, мережа забезпечує повну підтримку вебмайстра, аж до підключення API, підказок найкращих ГЕО з офферу та найголовніше, надає креативи для реклами продукту.

Які вибрати українські партнерські програми для заробітку?

Серед них можна виділити три найбільш популярні мережі, які пропонують СРА партнерські програми для заробітку.

Кращі партнерські програми

  • SalesDoubler. Одна з найпопулярніших мереж із оплатою за дію. Компанія має більш ніж дев’ятирічний досвід роботи та вважається визнаним експертом у PDL UA, PDL International. Серед основних переваг можна виділити експертну підтримку, унікальний продукт для ринку, великий вибір інструментів та готові промоматеріали.
  • Admitad.com. Глобальна ІТ компанія, яка розробляє послуги для медіабаїнгу, партнерські послуги та рекламні технології. Офіси компанії розташовані в Голландії, Німеччині, США та в Україні. Для нашої країни компанія пропонує близько 400 пропозицій за партнерськими програмами, серед яких унікальні оффери найбільших брендів, включаючи ексклюзивні українські. Серед рекламодавців: Lamoda, Aliexpress, Booking та інші.
  • Travelpayouts.com. Популярна партнерська програма по готелям та авіабілетам, а також монетизації туристичного трафіку. Вона має низку ексклюзивних офферів для України, а також пропонує кілька способів виплат.
  • Salesdoubler. Максимально оптимізована партнерська програма під український трафік, що спеціалізується на FMCG та мікрофінансах. Одними з рекламодавців є ПриватБанк та Moneyveo. Пропонує великий набір інструментів та вибір готових промоматеріалів.
  • Drop1. Відмінна риса програми у тому, що партнер має можливість самостійно встановлювати націнки на товари. Пропонує широкі можливості аналітики та доступ до більш ніж 500 популярних товарів.

Чи можна заробити на партнерську програму, якщо немає свого сайту?

Безумовно, наявність власного сайту сприяє більш продуктивному заробітку на партнерках. Проте існує низка інших способів просування рекламодавця. Такі як через групи у соціальних мережах, за допомогою розсилок електронних листів, на тематичних форумах, через тизерну та контекстну рекламу тощо.

Плюси партнерських програм для партнера (розповсюджувача)

  • Участь у програмі може кожен, головне – мати сайт, канал, соцмережу та інший майданчик з великою кількістю трафіку чи активної аудиторії.
  • Розповсюджувач має можливість за своїм бажанням вибрати партнерські програми з оплатою за реєстрацію, дію або кліки, а також орієнтуючись на інші критерії.
  • Не потрібно продумувати рекламну концепцію, оскільки це завдання повністю лежить на рекламодавці.

Багато вебмайстрів вже давно використовуються партнерські програми для арбітражу трафіку як спосіб отримання пасивного доходу. З одного боку цьому сприяє не надто висока конкуренція в цій ніші в Україні, а з іншого – високий попит на виконання рекламних робіт серед комерційних компаній. Знайти компанію з оптимальними умовами можна за каталогами, спеціальними рейтингами або через СРА-мережі. Розповсюджувач має право відчувати відразу в кількох партнерських програмах, головне – знайти затребуваний продукт, який зацікавить аудиторію, та мати майданчик із високим трафіком.